čtvrtek 15. srpna 2013

První patchwork / My very first patchwork

Zdravím! Pokusila jsem se vytvořit svůj první patchwork, vzor "Ohio Star". Celý blok má rozměr 11x11cm.


Všechny vás, patchworkářky, neskutečně obdivuji. Tenhle kousek jsem šila asi 2h. Jsem moc ráda, že jsem si patchwork vyzkoušela. Ale určitě se této ruční práci nebudu věnovat pravidelně, asi bych touhle rychlostí mnoho neušila :-).

7 komentářů:

  1. Ale vypadá moc dobře a zajímavě:-) A z časových důvodů taky raději nepatchworkuji, pač bych toho moc neušila:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně provedené. Ohio star jsem použila na vánoční prostíraní, barvy zelená, červená a bílá, provedení trochu větší. Slavila jsem s tím dárkem velký úspěch. Maruna P.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc hezké a rozměr je miniaturní. Větší rozměr se dělá lépe a rychleji, tak příště :). Hodně se mi líbí i výběr látek.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě je fajn začít trošku větším, ostatně máš ji povedenou, a nikdy neříkej nikdy:-) Znám to u sebe, po svém prvním díle jsem také prohlásila, že tohle nebude můj obor a ejhle, už patchworkuju pár let:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám, dámy, za povzbuzení a pochvalu. Ty rozměry mi daly zabrat. Příště zkusím něco většího!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, omlouvám se, že píšu sem, ale nikde na blogu jsem nenašla kontaktní email. Měla bych na vás dotaz. Na blogu susu-sufik jste psala, že máte utěrky z froté z Dadky. Chtěla bych se zeptat, jak jste s nimi spokojená. Švagrová chce utěrky jako dárek a mě napadlo toto. Odpovědět můžete i na janca.travnickova@gmail.com . Díky!

    OdpovědětVymazat