středa 15. května 2013

Moje nejdelší krajka (Longest lace ever)

Rozhodla jsem se, že ozvláštním můj dlouhý šedivý kabát. A protože jsem hodně cestovala, potřebovala jsem nějak zaměstnat ruce. Vznikla moje nejdelší krajka, 105 cm. Hotovo bylo celkem rychle. Ještě mi zbývá našít krajku na kabát.

Oblíbený trojlístkový vzor jsem vypracovala z hrubé příze na háčkování s pevným zákrutem. 

Hello everyone! This is my longest piece of lace ever, 105cm. It is dedicated to the gray winter coat in order to cheer it up. Trefoil pattern is one of my favourite. Simple, but  I love it. Do you like it too?


7 komentářů:

  1. Vypadá doooooost dobře. A pak by to ještě chtělo foto kabátu:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Fotku kabátu určitě časem přidám :-)

    Thank you very much! I will post a photo of a coat with the lace later :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě těší :-) Ráda sem nakukuji, krajky obdivuji- nechápu jak to dokážete :-)byla jste v jindřichohradeckém muzeu?- tam mají expozici paličkové krajky- to je něco! obdivuji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Romčo, krajka je nádherná, jsem zvědavá na konečný efekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím paní Evo, zrovna dneska jsem dělala chvíli krajku v autobuse. Jsem ráda, že tu nakukujete. Občas i něco ušiju, teď spíš pracovně jezdím do lesa :-) Paličkovanou krajku moc obdivuji, větší počet paliček než 6 párů moje hlava nebere.

    OdpovědětVymazat