pondělí 10. září 2012

"Hudební" válcový polštář

Jste také hudebníci? My ano, hudba je nám přímo inspirací!

Ušila jsem manželovi válcový polštář a na něj povlak s vyšitými houslovými klíči na přání.

We are musicians , you  know. So we need  music to be visible. Here is  pillow for my husband.





Vlastní válec je ušitý z hustého bavlněného plátna. Jako výplň jsem použila polyesterové kuličky a výplňovou vatu. Obal je ušitý z jemného bavlněného plátna. Válec je dlouhý 58cm a průměr válce je 16cm.

Houslový klíče jsem vyšívala až po došití celého obalu polštáře. Od ruky jsem načrtla fialovou zmizící fixou celkem tři houslové klíče, na fotce je ten nejpovedenější. Vyšívala jsem stonkovým stehem.


3 komentáře:

  1. To se má Víťa dobře, to se mu to bude odpočívat!!
    Váleček se mi moc líbí. Povedl se ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc! Válec i obal se mi šil moc pěkně. Teď ještě došívám druhý obal, na blogu bude co nevidět :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný a praktický, to se někdo mááá...

    OdpovědětVymazat