pátek 24. srpna 2012

Základní typy stehů na overlocku

Basic overlock stitches overview

Slibovaný vzorník stehů na overlocku Brother je tady! Snad vám bude užitečný.

Here it comes, overlock Brother stiches overview! Enjoy it!

Čtyřnitný steh
4 thread stitch



Třínitný steh, levá jehla
3 thread stitch, left needle



Třínitný steh, pravá jehla
3 thread stitch, right needle



Dvounitný steh, levá jehla
2 needles stitch, left needle






Dvounitný steh, pravá jehla
2 needles stitch, right needle




4 komentáře:

  1. To jsou mi věci! Čtyřnitný steh! Kde já se hrabu se svou třicetipětiletou Veritaskou! Ale je stále funkční!!

    OdpovědětVymazat
  2. Veritaska je úžasný stroj! Mamka mi na ní ušila svatební šaty a šlo to i bez všech složitostí. "Podědila" jsem šicí stroj Pfaff, také je dodnes dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem v šoku, kolik patek má overlok Brother. Před asi 10 lety jsem ho dostala od rodičů k narozeninám (to jsem byla malá puberťačka), stále na něm šiju, už je chudinka dost dodělaný, ale tohle jsem fakt netušila. Šití je jedním z mých koníčků, ale zatím jsem neměla na vše úplně čas. Teď jsem starší a čekám mimi a díky Vašim stránkám se dozvídám, co vše se vlastně šít dá. :))
    Moc děkuji za nápady a rady!
    Pěkný den Hoppik :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář! Moc jste mě potěšila! Také čekáme mimčo a ušít se dá neskutečné množství potřebných věcí. Postupně tu moji plenkovou výbavu nafotím :-) Ať se daří nejen při šití!

      Vymazat